Aktualności

EEA and Norway Grants Fund for Youth Employment: the announcement of the shortlist postponed

Due to the prolonged time of selection process for submitted applications to the EEA and Norway Gran więcej

Blog

Polska firma rozdzieli granty norweskie

Biuro Mechanizmów Finansowych w Brukseli poinformowało, że Operatorem Globalnego Funduszu Współ więcej

PL/ EN

Promocja i public relations

Zespół promocji i public relations to grono doświadczonych konsultantów, którzy specjalizują się w realizacji kampanii komunikacyjnych na całym świecie. Świadczymy szeroki pakiet usług komunikacyjnych – od kompleksowej obsługi projektów po relacje z otoczeniem nakierowane na budowanie wizerunku i reputacji. Przygotowujemy programy społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także pomagamy w budowaniu partnerstw (networking). Nasze wieloletnie doświadczenie to gwarancja najwyższej jakości usług.

Studium przypadku

  1. 1

    Tytuł projektu:

    Ogólnopolska kampania społeczna Szkolenia – to się opłaca!

  2. 2

    Klient:

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

  3. 3

    Cel:

    zachęcenie przedsiębiorców do inwestowania w szkolenia dla pracowników; zmiana świadomości i postaw managerów związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników

  1. 4

    Efekty:

    • 32 629 liczba szkoleń w bazie www.inwestycjawkadry.pl (wg stanu z dnia 07.06.2013 r.)

    • 11,1% wzrost świadomości pracodawców w zakresie potrzeby podnoszenia kwalifikacji pracowników

    • 170 000 przedsiębiorców odwiedziło stoisko kampanii podczas targów

    • 11,7% wzrost liczby pracowników z sektora małych i średnich przedsiębiorstw planujących szkolenie

    • 20 120 uczestników debat regionalnych

Nasze usługi:

  • kampanie komunikacyjne
    • Strategie
    • Kampanie w mediach
    • Media społecznościowe
    • Kreacja i produkcja
    • Ewaluacja skuteczności
  • media relations
    • Relacje z mediami
    • Biura prasowe
    • Monitoring mediów
    • Badanie skuteczności działań
  • organizacja wydarzeń
    • Konferencji
    • Targów i warsztatów
    • Wydarzeń edukacyjnych
    • Konkursów
  • networking
    • Budowanie partnerstw
    • Wsparcie relacji B2B
    • Budowanie partnerstw projektowych
  • sponsoring i lobbing
    • Doradztwo sponsoringowe
    • Lobbing
  • programy CSR
    • Programy odpowiedzialności społecznej
    • Kampanie odpowiedzialności społecznej